Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

doprava zdarma gitup

AKCE

naše cena 190 Kč (7 EUR)
objednáno
naše cena 499 Kč (19 EUR)
objednáno
naše cena 3 500 Kč (136 EUR)
skladem

VÝPRODEJ

naše cena 170 Kč (7 EUR)
objednáno
naše cena 540 Kč (21 EUR)
objednáno
naše cena 199 Kč (8 EUR)
skladem

VŠE O NÁKUPU » Jak postupovat při reklamaci

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

 

 

Tato situace je vždy nepříjemná pro obě strany jak pro kupujícího tak prodávajícího. Proto se snažíme tento celý proces co nejrychleji vyřídit k plné spokojenosti našich zákazníků.


Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní přijetí zboží. Minimální záruční doba činí 2 roky od data prodeje, pokud není uvedeno jinak.

 

Pro bezproblémové vyřízení vaší reklamace prosím postupujte dle následujících pokynů:

Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte co nejpodrobněji vyskytnutou závadu výrobku. Společně s kompletním reklamovaným zbožím přibalte kopii faktury vytištěný reklamační protokol a zašlete na adresu:

 


David Kladiva
V dolině 1155/2
10100  Praha 10

 

 

V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno či vyměněno za nový kus.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude reklamace akceptována.