S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

doprava zdarma gitup

AKCE

naše cena 333 Kč (12 EUR)
skladem
naše cena 499 Kč (18 EUR)
objednáno
naše cena 1 699 Kč (63 EUR)
objednáno

VÝPRODEJ

naše cena 120 Kč (4 EUR)
skladem
naše cena 1 090 Kč (40 EUR)
objednáno

» Jak postupovat při reklamaci

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

 

 

Tato situace je vždy nepříjemná pro obě strany jak pro kupujícího tak prodávajícího. Proto se snažíme tento celý proces co nejrychleji vyřídit k plné spokojenosti našich zákazníků.


Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní přijetí zboží. Minimální záruční doba činí 2 roky od data prodeje, pokud není uvedeno jinak.

 

Pro bezproblémové vyřízení vaší reklamace prosím postupujte dle následujících pokynů:

Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol, kde vyplní vše potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace. V protokolu uveďte co nejpodrobněji vyskytnutou závadu výrobku. Společně s kompletním reklamovaným zbožím přibalte kopii faktury vytištěný reklamační protokol a zašlete na adresu:

 


David Kladiva
V dolině 1155/2
10100  Praha 10

 

 

V případě oprávněné reklamace bude zboží opraveno či vyměněno za nový kus.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude reklamace akceptována.